Week 48: Herhalingweek 47 - Reisverslag uit York, Verenigd Koninkrijk van Bregje Abspoel - WaarBenJij.nu Week 48: Herhalingweek 47 - Reisverslag uit York, Verenigd Koninkrijk van Bregje Abspoel - WaarBenJij.nu

Week 48: Herhalingweek 47

Blijf op de hoogte en volg Bregje

01 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, York

Hallo lieve volgers,

Hier ben ik weer met het nieuws van de afgelopen week. Niet echt super veel dingen gedaan en het was meer een herhaling van de afgelopen week. Het wordt daarom ook een kort verslag ;)

Maandag had ik om 10 uur een afspraak met James en John, daarna tot 13.00 aan marketing gewerkt, lesje gevolgd, wezen tennisen, buikspieren gedaan, gegeten en daarna een aantal super lieve cadeautjes gekregen van Canan :) Daarna naar bedje gegaan en boekje gelezen met Joost hahah. Wat erg hilarisch was.

Dinsdag eigenlijk een zelfde dag. Veel aan school gedaan en lessen gevolgd en was rond 21.00 thuis.

De volgende morgen had ik om 10.00 uur les. Na de les weer met James and John aan ons marketingplan gewerkt. Ik ben toen rond 15.00 naar huis gegaan, booschappen gedaan en wezen hardlopen. Na het hardlopen gegeten in mijn kamer met Canan. In de avond zijn Canan, Diana, Tor, Fermin, Julia en ik naar The hunger games gegaan. Het was helemaal uitverkocht en mega druk in de bios. Was echt niet normaal, maar was zeker een gezellige avond.

Donderdag werd ik rond 10.30 wakker en moest daarna als een gek naar de bieb rennen. Had om 10.00 een afspraak met James en John maar die waren gelukkig ook te laat. Daarna de hele dag in de bieb gewerkt tot 's avonds laat. Toen ik thuis kwam nog even een filmpje gekeken en geskyped met Joost.

Vrijdag was weer mijn finance dag. Had om 11.00 uur les en daarna drie uur moeten wachten voor mijn seminar, maar in de tussentijd wat gerommeld aan mijn map for tourism. Na de seminar boodschappen gedaan, gegegeten en geskyped met het thuisfront. Daarna toch besloten om uit te gaan haha. Sliep pas rond 05.30, maar was een erg gezellige avond. Met veel drank, karaoke, dansjes en gezelligheid :)

Zaterdag had ik met Canan afgesproken om naar Leeds te gaan, maar dat ws niet echt heel erg verstandig. We waren aardig brak en zijn uiteindelijk alleen maar naar de primark gegaan, omdat we zo moe en kapot waren. Daarna nog even samen gegeten en een film gekeken. Ook nog eventjes met mijn lieve zusje geskyped.

Vandaag stond ik dan ook maar een beetje laat op. Beetje rustig aangedaan in de ochtend en voor de rest heel de dag een beetje aan school gezeten. Straks even eten en de buikspiertjes weer doen en daarna gaat Bregje lekker slapen. Volgende week staan er weer een aantal dingen op het programma, maar er moet ook aan school gewerkt worden!!

Spreek jullie snel allemaal en dikke kus vanuit York xxx

  • 01 December 2013 - 21:05

    Ingrid:

    Hoi meis,

    Haha 0530 thuis en terwijl het spontane stap plan pas ontstond tijdens onze Skype sessie
    Daarnet moest onze oven nog even neergekeken worden vanwege een gas lucht en bij terug plaatsen barstte het voorruitje in duizend stukken balen bummer kut klote Pfff ...morgen maar even contacten met de leverancier.

    Morgen over 3 weken ben je weer lekker thuis en kunnen we hopelijk lekker kokkerelen....ik ben dan trouwens 2 weken vrij en wil met jou , Jip en Floor wel een dag naar Amsterdam.

    Doeg liefje ....HDM B1 staat nog steeds op een 1 e pek, helaas zijn jullie naar de 3e plek gezakt:-(

    Vandaag is Jip begonnen met de zaaltraining hij vond het erg leuk, woensdag wordt bekend in welk team de jongens komen.

    Xxx Love you, Sweet Dreams....

  • 01 December 2013 - 21:23

    Bregje Abspoel:

    neeee joh........ is die oven nu al kapoet!!
    Jaa gezellig naar Damsko :) Moeten we alleen kieken when??? Ik zeg na de kerst hahahaha, want dan is er salllos!!!


    xxxxxx

  • 02 December 2013 - 13:12

    Jean:

    wederom een cool verhaal, en tot snel in York!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, York

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2014

here it ends

12 Januari 2014

week 2: richting het einde

06 Januari 2014

Week 51,52 en 1: 2014!!!

16 December 2013

Week 49 en 50

01 December 2013

Week 48: Herhalingweek 47
Bregje

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 9163

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: