Here we go - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Bregje Abspoel - WaarBenJij.nu Here we go - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Bregje Abspoel - WaarBenJij.nu

Here we go

Blijf op de hoogte en volg Bregje

15 September 2013 | Nederland, Rijswijk

Nou lieve mensen mijn reis gaat beginnen..

Deze kleine meid gaat voor 18 weken naar York toe. Ik weet nog heel erg goed dat ik tegen iedereen riep: ach over 5 maanden ga ik pas naar York, ik heb nog genoeg tijd om leuke dingen te doen en om van alles te regelen. Zie me nu zitten.. gespannen, brak, moe, huilend, maar ook met een raar gevoel in mijn buik. Een gevoel dat alle kanten op kan gaan. Misschien komt het door de biertjes van gisteren, wie weet. Maar ik heb er zeker heel veel zin in, alleen ben toch een beetje gespannen.

Ik ben vooral benieuwd wat voor mensen daar zullen zijn, wie ga ik ontmoeten, wie zijn mijn huisgenoten, ga ik het redden met school en hoe het leven daar zal gaan zijn. Het voelt nu nog een beetje onwerkelijk, maar straks op Schiphol ga ik het toch even moeilijk krijgen. Het komt toch opeens op jouw aan, je hebt eventjes niemand die je handje vasthoud en zegt: 'komop je kan het'. Maar ik denk dat dat zeker goed voor mij zal zijn.

Over een paar uur ga ik beginnen aan een super groot avontuur, ik denk tot nu toe een van de moeilijkste dingen die ik ooit heb gedaan in mijn leven (buiten het bungeejumpen in Cherso). Ik moet wel mijn koffertje nog even vol proppen (maar ik denk dat niemand had verwacht dat mijn koffer al helemaal ingepakt zou zijn) een lekkere douche nemen en daarna nog even afscheid nemen van mijn teampje op RHC en ze nog eventjes aanmoedigen. Dat voelt heel erg raar, zeker ook omdat ik daarna door moet naar Schiphol.. en afscheid moet nemen van mijn familie en het aller liefste vriendje :(

Ik heb de afgelopen weken nog zeer genoten van iedereen en ik wil iedereen bedanken voor de lieve mailtjes, kaartjes, cadeautjes, appjes, kusjes, knuffels en dansjes! Ik heb nog even hard gewerkt in Ton´s muziekcafe en heb mijn lieve collega's gister nog even een dikke zoen gegeven.

Lieve allemaal, ik ga de komende weken zeker vaker van dit soort berichten plaatsen!! Ik ga er nu alleen mee stoppen omdat er nog aardig wat moet gebeuren... en ik dus even flink aan de bak mag gaan nu.. mweehh

Tot ziens allemaal en een dikke kus


  • 15 September 2013 - 10:40

    Esther Debora Dame:

    Ahh Breg mooi verslagje hoor! Zal zeker even pittig worden in het begin maar dat komt helemaal goed en je gaat je snel op je gemak voelen! :D Look at me! Je kan me altijd contacten dat weet je! xxx

  • 15 September 2013 - 10:44

    Sandahl:

    YOU GO GIRL!!! Dikke kuss!!

  • 15 September 2013 - 10:48

    Thirza:

    BREG KOM OP JE KAN HET!! Trots op je mop! We'll keep in touch my dear xxxxx

  • 15 September 2013 - 10:56

    Vivianne:

    Heel veel plezier Bregje!! You can do it!

  • 15 September 2013 - 11:10

    Els Rutteb:

    wat een mooi verhaaltje breg, straks nog even knuffelen!!!! xxxx

  • 15 September 2013 - 11:48

    Rienke:

    Oooooo liefie ga je missen!!!! Kijk vooral elke dag in je boekje dan vergeet je mij niet hihi. Super stoer dat je dit gaat doen en ik ga je opzoeken dus in november zie ik je!!!! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je je fijn gaat voelen daar. Vast wel! Heel veel plezier en ik spreek je snel! Laat weten als je bent aangekomen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx

  • 15 September 2013 - 12:44

    Nadia:

    Heel veel plezier en ik zal je zusje regelmatig uithoren hoe het met he gaat. Maak er wat van xxx nadia

  • 15 September 2013 - 13:11

    Dée:

    Schatje, ga enormmmmmmm genieten! Het mag best moeilijk zijn, is maar goed ook, dan is iedereen hier belangrijk voor je. Maar je gaat zo'n fantastische ervaring tegemoet! Dit wordt helemaal jouw avontuur, en dit kan niemand je af pakken! Laat je lekker onderdompelen en ben lekker jezelf, dan móet het goed komen! Dikke kus!

  • 15 September 2013 - 19:48

    Ingrid Abspoel:

    Go girl, you can do it.
    Denk aan jouw heldin pippi.
    En je weet..zonder avonturen geen helden en zonder helden geen avonturen.

    Love You xxxx

    Jouw mamsie

  • 15 September 2013 - 21:00

    Madelon:

    Heel veel plezier breg!! Ik ga je missen zxxxxxx

  • 15 September 2013 - 21:48

    Jard:

    Bregster! Heel veel plezier kiddo!!!! Geniet ervan :). X

  • 16 September 2013 - 01:11

    Bregje Abspoel:

    Thankss iedereen!! Dikke kus vanuit York :)

  • 18 September 2013 - 08:12

    Loes En Bert:

    Christel, wat spannend allemaal. We hopen dat je een hele fijne tijd krijgt en veel ervaringen op gaat doen.
    Heel veel plezier!!!

  • 23 September 2013 - 10:09

    Ingrid:

    Bregje sinds wanneer heet jij Christel?




  • 07 Januari 2014 - 19:00

    Bregje Abspoel:

    hahaha Mam ik lees nu pas die reactie hahaha!! Ja blijkbaar ben ik Christel geworden..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijswijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2014

here it ends

12 Januari 2014

week 2: richting het einde

06 Januari 2014

Week 51,52 en 1: 2014!!!

16 December 2013

Week 49 en 50

01 December 2013

Week 48: Herhalingweek 47
Bregje

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 552
Totaal aantal bezoekers 9176

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: