week 42: having fun in the library - Reisverslag uit York, Verenigd Koninkrijk van Bregje Abspoel - WaarBenJij.nu week 42: having fun in the library - Reisverslag uit York, Verenigd Koninkrijk van Bregje Abspoel - WaarBenJij.nu

week 42: having fun in the library

Blijf op de hoogte en volg Bregje

20 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, York

Hallo lieve volgers,

Daar ben ik weer met het nieuws van de afgelopen week :) Ik ben aardig brak, moe en heb eingelijk op dit moment geen gedachtens meer haha. Ben op dit moment weer aan het chillen op mijn favourite stoel in mijn gezellige kamer en ben aan het denken wat ik de afgelopen week allemaal heb gedaan. Het is weer voorbij gevlogen maar de week was bijna hetzelfde als de week ervoor. Met alleen de library als tweede home (of misschien wel eerste..).

Vorige week zondag na het schrijven van dit verslag heb ik niet meer zo veel gedaan. Lekker een wasje gedaan en gechilld en was veels te lui om mijn buikspieren te doen en iets anders dus dat heb ik allemaal uitgesteld.

Eigenlijk kan ik week 4 (schoolweek) in een paar woorden samenvatten.. LIBRARY!! En dan denken jullie: pff goed zeg die heeft waarschijnlijk al haar verslagen af.. Maar helaas is dat niet het geval, ben super langzaam haha.

Maandag had ik om 10.00 met mijn groepje voor marketing afgesproken (in de LIBRARY), kon ze in eerste instantie niet vinden--> bleek dat de meeting pas vanaf 10.30 was maar goed. Dus ben toen aan mijn opdracht gaan werken toen plotseling het brandalarm afging, dus heel de school werd ontruimd. Ging weer lekker snel (NOT), ik denk als er echt brand was geweest de helft van de studenten er nu niet meer was. Maar goed na de oefening kwam ik die jongens tegen en hebben we het één en ander besproken. Daarna had ik les en na de les ben ik gaan werken aan mijn opdracht (in the library) samen met Canan. Daarna hebben we boodschappen gedaan en na de boodschappen ben ik naar de tennis gegaan. Was weer eventjes lekker om twee uur te sporten!! Daarna buikspieren gedaan, gaan eten en slapen.

Dinsdag ben ik rond 12.00 richting school gegaan. Mijn eerste les was om 12.30 en was klaar om 13.30. Ik ben daarna een uurtje met Laura aan de opdracht gaan werken. Om vervolgens om 14.30 weer een meeting met de jongens van marketing te hebben. Was niet echt bijzonder en ik vind onze aanpak maar een beetje vaag.. ga dat morgen even tegen ze zeggen!! Om 15.30 had ik mijn tweede les samen met de twee Franse meiden. We waren aardig melig en hebben niet zo veel meegekregen van de les haha. Was erg leuk om dat weer even te hebben. Daarna een korte meeting met de jongens van het marketingplan. Daarna lekker mijn overheelijke boterhammen met kaas (als diner) gegeten in THE LIBRARY.. daar gewerkt aan mijn opdracht en eindelijk de P's afgemaakt voor toerisme. Ook aardig veel gelachen met Canan, Stan en Tor die inmiddels ook in the library waren :) Daarna samen naar huis gegaan en gaan slapen. BTW Joost eindelijk de kaartjes voor het feest. Leuk dat je meegaat schattie :)

De volgende morgen had ik eigenlijk 1 uurtje les.. maar ik kon echt mijn bedje niet uitkomen en had echt zo'n moment van FUCK IT. Dat ene uurtje maakt mij ook niet uit.. Dus heb lekker ontbeten en ben even voor stage gaan zitten :) Even contact gehad met Tessa van uitjes.nl!!
Daarna weer een hoop gelezen voor international finance, gegeten en naar de library gegaan. Daar was Canan en was het de bedoeling dat ik aan mijn finance opdracht ging werken. Maar het lukte totaal niet en ik wist niet waar ik moest beginnen.. dus besloot om iets anders te doen en mij volgende week wat meer te gaan focussen op de opdracht voor Finance. Daarna lekker naar huis gegaan en nog even bij Solene wezen chillen en nog een filmpje gekeken.

Donderdag was mijn vrije dag!! Lekker beetje uitgeslapen, gegeten en richting school gegaan. Gewerkt aan hoofstuk 6 van finance van 14.00-15.00 had ik extra Engelse les (vorige week niet gegaan). Het was alleen super anders.. hoop dat volgende week beter is!! Na de les ben ik weer terug gegaan naar de bieb en finance afgemaakt. Daarna besloten Canan en ik dat het misschien een goed idee was om pannenkoeken te bakken. Het was immers niet gelukt de vorige keer. Die andere meiden gingen sushi eten, maar dat lusten wij niet.. Dus wij vonden pannenkoeken een veel beter idee. Toen we thuis kwamen ben ik even gaan uitzoeken wat ik met mam en Floor kan doen en heb ik ook geskyped met Evert :) Was super gezellig om haar even te spreken!! Daarna moest ik toch even bewijzen aan Solene en Canan hoe goed ik ben in pannenkoeken bakken!! En ik zeg eerlijk ze waren goud!! Na de pannenkoeken lekker naar bedje gegaan aangezien ik best moe ben.

Vrijdag kon ik weer echt niet opstaan. Was veels te moe en werd om 10 uur wakker terwijl mijn eerste les om 11.00 begon. Ik heb toen besloten om thuis te blijven en thuis te werken. Ik heb nog even mijn oogjes dicht gedaan en werd om 13.00 wakker. Ik weet dat het erg was school missen.. maar iederee heeft wel zo'n dag!! Volgende week gaat het niet gebeuren. Ben rond 15.00 met Canan de stad ingegaan hahaha. We waren allebei een beetje gefrustreerd vanwege onze huisgenootjes.. dus besloten we maar om te shoppen. Na het winkelen waren we allebei uitgehongerd en gingen we lekker Indiaas eten. Het was super zoet, maar ik wilde dit al zo lang eten en had eindelijk de kans ervoor. Na het eten wilde we eigenlijk naar de bios gaan maar we besloten toch dat het beter was om een film from THE LIBRARY the huren en thuis te kijken. Dat hebben we toen ook gedaan.. met hier en daar een break vanwege een heftige discussie die we thuis hadden. Maar ik heb echt geen energie om dat allemaal nu uit te gaan leggen. Gelukkig is alles uitgepraat en konden we daarna onze SEX AND THE CITY movie afkijken. Daarna zelf nog Harry Potter gekeken (gewoon omdat het vrijdag is) en daarna echt gaan slapen. Trouwens tussen de film, de discussie en het chillen thuis ook nog even geskyped met het thuisfront :) En even alle plannen besproken!! Kan niet wachten om jullie weer te zien liefjes.

Zaterdag werd ik lekker laat wakker. Ik was ook aardig moe en beetje te laat naar bed gegaan. Daarna even ontbeten, met Joost contact gehad en buikspieren gedaan. Daarna met Canan naar de supermarkt gegaan. Dat duurt helaas geen 10 minuten.. we gingen half 3 weg en waren pas om half 5 thuis. IK HAAT SERIEUS GROTE SUPERMARKTEN.. Joost begrijpt wel wat ik daarmee bedoel. Mis echt mijn twee sterren AH naast de deur. Toen ik thuis kwam ben ik gelijk mijn spaghetti gaan maken omdat ik niet zo veel gegeten had. Canan en ik aten vroeg. Ik had zo'n honger dat ik niet normaal veel gegeten heb hahah had ook echt een pijnlijke buik. Na het eten heel eventjes geskyped met Joost en heel erg kort met zijn familie thuis.. PS: voor de volgende keer moeten jullie niet allemaal door elkaar gaan praten hahaha. Nee geintje mis jullie ontzettend :( Daarna ben ik mij omgaan kleden en hadden we een PRE drinking bij ons thuis. Na de PRE drinking wilde we heel even gaan kijken bij de student union, omdat we daar nog nooit waren geweest. Gelukkig weet ik nu dat ik daar nooit meer naartoe hoef. Het was echt vreselijk hahaha. Het leek wel alsof alle lelijke Engelse hier naartoe kwamen om te chillen. Het was echt één grote chaos en midden in de ruimte zaten wij (THE INTERNATIONALS) aan een klein tafeltje.. met om ons heen oude mannen, jeugd, lelijkeke mensen, kotsende mensen en wijfen die dronken als mannnen. Na een halve liter bier met geen schuim voor één pond (Corine waar was je met je tissue.. ) besloten we ergens anders naartoe te gaan en hebben we gezworren hier never nooit meer te komen. We belanden uiteindelijk uiteindelijk bij de pub/bar bobo lobo. Daar lekker gedanst, gedronken, gelachen, gerookt en nog meer gedanst en gelachen. Na bobo lobo nog even één biertje gedaan at number 6 en daarna toch lekker gaan slapen rond 05.00.

Vandaag werd ik natuurlijk super vroeg wakker... haat het!! Kan nooit uitslapen met alcohol in mijn lichaam. Tot 12.30 in mijn bed gelegen, daarna ontbeten met Canan en begonnen aan mijn verslag. Waar ik dan nu eindelijk mee klaar ben.. pfff dat kost mij altijd bijna de halve middag ;p. Maar ik doe het met liefde voor jullie. Het was eigenlijk de bedoeling om naar de bieb te gaan, maar heb er echt even de kracht niet meer voor. Dan maar morgen vroeg op en gewoon drie dagen knallen om vervolgens 3 dagen te genieten met mams en Floortje. Straks ga ik nog even mijn kamertje doen, eten, wasje draaien en de keuken schoonmaken. Moet ook nog even skypen met het thuisfront.. maar ik ga nu toch echt weer even in mijn bedje liggen en even een film kijken. Vanavond lekker mijn spaghetti eten :) Ik wens jullie allemaal een fijne zondag en spreek jullie allemaal super snel!! Maar het is nu toch echt tijd voor kleine Bregje om even naar bedje te gaan.

xxx


  • 20 Oktober 2013 - 23:19

    Ingrid:

    Nog 4 nachten slapen en dan gaan wij jou zien:-)
    Can't wait xxx
    Loves mams

  • 21 Oktober 2013 - 10:19

    Dée:

    Lieve schat, je verhaal klinkt elke week enthousiaster! Succes met al je verslagen en dingen en ik hoop je deze week eindelijk te spreken! In ieder geval super veel plezier met je mams en Floor! Maar dat gaat denk ik wel lukken!

    Xxxx

  • 21 Oktober 2013 - 16:40

    Esther Debora Dame:

    Heeyy breg!!
    Klinkt allemaal goed met die LIBRARYYY, stuudjee! Gelukkig kan ik alles lekker op mn kamertje doen.
    Heel veel plezier als mama en floor er zijn. Hopelijk heb je een mooie trip gepland! Mijn mama komt volgende week dinsdag kan ook niet wachten om haar te zien! :D

    Liefs xxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, York

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2014

here it ends

12 Januari 2014

week 2: richting het einde

06 Januari 2014

Week 51,52 en 1: 2014!!!

16 December 2013

Week 49 en 50

01 December 2013

Week 48: Herhalingweek 47
Bregje

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 9176

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: