week 44: good memories - Reisverslag uit York, Verenigd Koninkrijk van Bregje Abspoel - WaarBenJij.nu week 44: good memories - Reisverslag uit York, Verenigd Koninkrijk van Bregje Abspoel - WaarBenJij.nu

week 44: good memories

Blijf op de hoogte en volg Bregje

03 November 2013 | Verenigd Koninkrijk, York

Hallo lieve volgers,

Hier ben ik weer met het nieuws van afgelopen week. Nadat ik mams en Floor een dikke kus had gegeven op maandag en hun had uitgezwaaid, ging het studeren voor mii ook weer door. Een paar mooie dagen gehad met mams en Floor en heb de hele week nog genoten van de mooie foto's en dingen die we hebben gedaan. Ik had 1 lesje die dag en dat vloog voorbij, na de les boodschappen gedaan, gechilld en weer naar de tennis gehuppeld :) Was weer een leuk lesje!! Toen ik thuis kwam heb ik samen met lieve Canen gegeten en daarna naar bedje gegaan.

Dinsdag vroeg opgestaan, gewerkt aan mijn presentatie en daarna was het alweer tijd om naar school te gaan. Twee lessen stonden op het programma. Na marketing nog eventjes aan school gewerkt en daarna met Canan naar een black history event geweest. Waren twee mooie uren, met hele mooie herinneren en stukjes tekst uit boeken. Daarna waren Canan en ik toch best moe en besloten we lekker naar huis te gaan en te gaan slapen.

Toen was het alweer woensdag en had ik mijn les van 10.00-11.00.. altijd leuk in de vroege morgen voor 1 uur naar school :) (mooiste moment van de weeek). Na deze les had ik twee afspraken staan ( i know guys i'm so popular..) eerste meeting was met de guys van marketing.. eventjes lekker aan school gewerkt en gelachen. Daarna had ik een meeeting met mijn Finance groepje en hebben we gewerkt aan onze presentatie voor vrijdag. Daarna naar huis gegaan en niks meer gedaan. Had super last van mijn verstandskies, dus ben niet meer naar de bieb gegaan met Canan.

De volgende morgen (donderdag) --> mijn vrije dag :) eerst lekker uitgeslapen, met mijn liefje gesproken, kamertje gedaan, buikspiertjes, gelunchd met Canan, geskyped met het thuisfront, daarna gegeten en toen was het alweer tijd om naar de bieb te gaan. Gewerkt aan mijn presentatie en wat opdrachen en toen naar huis gegaan en geslapen.

Vrijdagochtend vroeg opgestaan (had al klote geslapen door mijn huisgenoten..) en nog even de presentatie doorgenomen. Toen naar mijn eerste finance les. Was zo kapot voel en voelde mij super brak, terwijl ik 0.0000000 alcohol had gedronken. In mijn break eventjes met Aline gekletst en presentatie beetje doorgenomen en toen naar mijn tweede finance les geweest. Die bestond alleen maar uit presentaties waaronder die van mij. Ging wel prima, maar kan natuurlijk altijd beter. Daarna boodschappen gedaan (pizza en komkommer), nieuwe kleertjes aangedaan en gechilld bij nummer 6 om vervolgens een super leuke avond tegemoet te gaan. Het werd een soort van kroegentoch, maar het eindigde super leuk. Toen we thuiskwamen heb ik nog even wat gegeten met Fermin, Canan en Tor.. dit eindigde in een food fight hahaha. Maar was super hilarisch :) Na de food fight naar bed gegaan en nog een film gekeken tot 06.30.. begreep ook niet waarom, maar was nog niet moe.

Diezelfde dag rond 13.00 uit bed gegaan en letterlijk, maar dan ook echt letterlijk niks gedaan. Rond 17.00 naar de kleine supermarkt gegaan en 's avond gegeten met Canan. Tor kwam nog langs, maar om 22.00 stortte ik helemaal in en ging ik skypen met Joost. Na deze skypesessie nog een filmpje gekeken en in slaap gevallen. Om 01.00 werd ik nog even wakker door Canan die niet begreep waar ik bleef haha. Daarna weer verder geslapen.

En toen was het alweer zondag. Deze zondag was vrij chill. Beetje uitgeslapen, toen aan school gewerkt, tussendoor gepraat met iedereen en geskyped met peros :) Daarna weerd aan school gewerkt, keuken en badkamer schoongemaakt en rond 8 uur met Canan naar de andere campus gegaan. De bedoeling was dat we een Turkse avond hadden met Can, Canan en halide.. maar toen we daar aankwamen was het ziek druk. Super veel andere mensen.. kenden er een hoop al, maar was zeker gezellig. Lekker turks gegeten, maar had een beetje last van mijn buik.. dus zijn niet lang gebleven. Sommige mensen waren een beetje raar daaro, maar Can, Canan en Halide zijn super aardig en heel erg relaxos. Nu weer lekker in mijn eigen kamer dit verslagje schrijven en iedereen een hele fijne avond wensen (NL fijne nacht)..

Het is weer tijd om naar bedje te gaan. Deze kleine meid is moe. Morgen weer een dagje school voor de boeg en dan is het aftellen geblazen. WANT LIEVE JOOST IS COMING :) Nou lieve liefjes daar in Nederland, spreek jullie snel and big kiss from yorknos. xxx

  • 04 November 2013 - 08:02

    Ingrid:

    Hoi Liefje, ik en Floor kijken nog met regelmaat terug op de leuke dagen in York en zeker zo"n dag als gisteren :weet je nog wat we vorige week deden etc mooie memories, gelukkig met mooi weer want wat hebben wij genoten.

    De tijd vliegt want Floor had de teller ingezet op 56 dagen eer wij jou weer gaan zien en die staat nu op 49 .
    Gisteren met Sil en Ed gesproken over de vakantie naar Amerika volgend jaar...sparen maar alvast, voor jou toch geen probleem als wij het weekend van de 19e juli weggaan en uiterlijk terug 2,5 week later maar waarschijnlijk eerder.spannend wij hebben er zin in
    Iedereen kan mee.
    Maar toen begon papa over York en Sil vond dat ook wel leuk dus wie weet vliegen zij er ook nog heen haha.

    XXX and hugs

  • 04 November 2013 - 09:44

    Diana:

    Hoi Breg,

    Zaterdag bij Ron en Arienne geweest, en daar met je mams natuurlijk over jou gekletst.
    Super te horen dat je je draai hebt gevonden, en dat je engels steeds beter wordt. Want daar gaat het tenslotte om toch? Nou nu lekker uitkijken naar Joost zijn komst, en dan nog een paar weekjes en dan kom je lekker voor de kerst naar huis.
    Een fijne week gewenst, en kijk weer uit naar je volgende verslag.

    Dukke knuffel van ons allemaal!!

  • 04 November 2013 - 09:46

    Diana:

    Hoi Breg,

    Zaterdag bij Ron en Arienne geweest, en daar met je mams natuurlijk over jou gekletst.
    Super te horen dat je je draai hebt gevonden, en dat je engels steeds beter wordt. Want daar gaat het tenslotte om toch? Nou nu lekker uitkijken naar Joost zijn komst, en dan nog een paar weekjes en dan kom je lekker voor de kerst naar huis.
    Een fijne week gewenst, en kijk weer uit naar je volgende verslag.

    Dukke knuffel van ons allemaal!!

  • 11 November 2013 - 09:10

    Ingrid:

    Ik ben benieuwd naar het verslag van week 45, als je daar tijd voor hebt hahaha
    Wil je in de kleine supermarkt please nog zo'n klaproos kopen, voor de W.O. 1 slachtoffers.
    Spannend nog een paar uur en dan zie je Joostje.....heb je al leuke plannen bedacht For visiting York?
    Love You very much XXX Nog even skypen deze avond?
    And enjoy this week with Joost in York and Canan in London.
    Ps: De hele familie Abspoel en H1 en D1 heeft winst geboekt dit weekend, voor VetB de 1e keer en Floor heeft gescoord.
    Was alleen qua weer bar en boos hopelijk had jij beter weer in Oxford.

    :):):):)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, York

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2014

here it ends

12 Januari 2014

week 2: richting het einde

06 Januari 2014

Week 51,52 en 1: 2014!!!

16 December 2013

Week 49 en 50

01 December 2013

Week 48: Herhalingweek 47
Bregje

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 9175

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: