week 45: laatste weekje - Reisverslag uit York, Verenigd Koninkrijk van Bregje Abspoel - WaarBenJij.nu week 45: laatste weekje - Reisverslag uit York, Verenigd Koninkrijk van Bregje Abspoel - WaarBenJij.nu

week 45: laatste weekje

Blijf op de hoogte en volg Bregje

11 November 2013 | Verenigd Koninkrijk, York

Hallo lieve volgers,

Hier ben ik weer het het nieuws van de afgelopen week. Ik heb het inderdaad even één dagje moeten uitstellen, omdat ik gister aardig laat thuis kwam en ik er echt de energie niet voor had. Was weer een super week en heb gelukkig ook veel leuke dingen mogen doen :)

Maandagochtend werd ik om 09.30 een beetje warrig wakker, tot dat ik mij besefde dat ik een afspraak had om 10.30. Ik sprong uit bed, moest ontzettend haasten, maar was op tijd in de bieb. Helaas krijg ik toen te horen dat de afspraak niet doorging, dat was een beetje zuur. Toen ben ik maar even op school gaan chillen en aan opdrachten gaan werken. Van 13.30-15.00 had ik als gewoonlijk mijn lesje tourism. Daarna met Fanny aan onze finance opdracht gewerkt, boodschappen gedaan en alweer richting de tennis gehuppeld. Had die dag i.p.v. 2 uur, maar 1 uur getennisd. De reden was dat ik om 20.30 met het thuisfront ging skypen en te horen kreeg dat we van de zomer naar Amerika gaan :) ECHT SUPER SUPER MEGA CHILL.

Dinsdag beetje kunnen uitslapen en daarna met Canan richting school gelopen. Mijn twee lessen stonden weer op het programma.
Na Tourism weer even aan school gewerkt en na marketing weer in de bieb gezeten tot 22.00. Daarna naar huisje gelopen en gaan slapen.

Toen was het alweer woensdag en dat betekende vroeg osptaan en voor 1 uurtjes naar school. Na dit ene uurtje heb ik maar even in de bieb gewerkt (ik besloot toch maar een keer om wat anders te doen haha).
Heb in die bieb mijn tourism opdracht afgemaakt, daarna ben ik richting Fanny gelopen om waar aan de opdrachte te werken en daarna had ik zo'n honger dat ik echt ziek raar gegeten had thuis en nog even in bedje kroop. Daarna richting de bieb gegaan om aan mijn finance opdrachte te werken. En dat was mijn woensdagje.

Donderdag kon ik even lekker uitslapen. Even rustig aan geddaan in de ochtend, beetje finance gelezen, gaan douchen, wasje gedraaid en toen was het tijd om richting Fermin te gaan. Had afgesproken om spaghetti te eten. Was niet echt de lekkerste spaghetti die ik in mijn hele leven heb gegeten, maar vooruit met de geit. Het was overens wel gezelllig en Tor en Canan waren er ook. Na de lunch nog even thuis kunnen chillen en toenr richting biebje geweest. Daar gewerkt aan mijn opdrachten en na de bieb nog even langs huis nummer 6 geweest.

Vrijdag stond 1 lesje op het programma. De lecture van finance en was zoals gewoonlijk erg interessant :) Dit was mijn laatste les aangezien ik volgende week een weekje vrij ben!! :D
Na de lecture nog een uurtje gechilled met Tom en daarna met Tor, Canan en Stan richting de stad gelopen. Was eccht een super leuk dagje , hebben ook nog even een pizza gegeten bij de pizza hut. foto's gemaakt en gewinkeld :) Daarna toen ik thuis kwam even geskyped met het thuisfront (die stinkerds waren lekker bij oma wezen eten). Daarna even biertje gedronken bij nummer 6 en uiteindelijk een filmpje gekeken met Canan.

Zaterdag werd ik best vroeg wakker en had niet echt super geslapen. Daarna even rustig aangedaan, beetej aan school gezeten, wezen hardlopen, buikspiertjes gedaan, naar de super gelopen en daarna gegeten en naar bed gegaan. Dat werd helaas iets later dan dat ik wilde, want ik kon gewoon echt niet slapen en sliep rond 02.30.

De volgende morgen moes tik al om 06.00 opstaan om vervolgens met de taxi naar het York castle museum te gaan. Vandaag stond de dagtrip naar het Warwick castle en Oxford op het programma. Om 08.00 vertrok de bus en de eerste stop was in shefffield om een paar andere studenten op te halen. Daarna door naar Warwick castle. Canan en ik dachten dat dat kasteel van Haryy potter was, maar dat bleek niet zo te zijn hahah.Was overens wel het kasteel van Merlijn de film. Was wel even leuk, maar niet zo bijzonder. Daarna door naar Oxford, toen we aankwamen hadden we iets minder dan 3 uur. Maar toch hebben we een super leuke tijd gehad en wat is Oxford een onwijs mooie stad. Het was een super leuke dag en waren pas rond 23.00 terug in York. Foto's zet ik snel op FB :) Daarna lekker naar mijn bedje gegaan en wezen slapen

Tot 09.00 :) Niet echt super lang, maar moest vroeg opstaan om dit verslag te schrijven, straks douchen en dan uiteindelijk naar het station lopen om mijn geliefde op te halen. Kan niet wachten drollie. Zie je zo en voor de rest! Ik wens jullie een mooie week tegemoet. Waarschijnlijk is het volgende verslag ook pas op maandag, omdat ik zondag pas laat terugkom van Londen. xxxx



  • 11 November 2013 - 12:28

    Dée:

    Klinkt weer heeeerlijk! Je verslagen worden steeds korter. En ik zie dat als een goed teken, je hebt veel meer leukere dingen te doen! haha. En wat vet dat jullie naar Amerika gaan zeg! Stinkerd, je bent nog midden in je reis en de volgende reis staat alweer voor de deur! Geniet ervan met Joost die er waarschijnlijk net is. En heel veel plezier in Londen ook!
    Liefs!

  • 11 November 2013 - 12:45

    Ingrid:

    Nou jij geeft echt snel gehoor aan de vraag waar jouw reisverslag bleef?
    En ook nog met Floor en mij geskypd...nou liefje enjoy deze week and have fun XXXX samen met Joost.

  • 11 November 2013 - 14:13

    Esther Debora Dame:

    Lekker hoor breg zoon weekje vrij!! Heel veel plezier met Joost en ga maar veel leuke dingetjes doen!

    Geniet!!
    xxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, York

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2014

here it ends

12 Januari 2014

week 2: richting het einde

06 Januari 2014

Week 51,52 en 1: 2014!!!

16 December 2013

Week 49 en 50

01 December 2013

Week 48: Herhalingweek 47
Bregje

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 9183

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: